Kalite Politikamız
Senoco Tekstil yönetimi olarak kuruluşumuzdan bu yana tekstil sektöründe uzun yıllara dayanan tecrübemiz, geniş ürün yelpazemiz, nitelikli, dinamik ve uzman ekibimiz, sürekli iyileştirmeyi hedefleyen yönetim anlayışımız ile aşağıda sıralanan ilkeleri uygulamak üzere faaliyetlerimizi yürütmeyi taahhüt ederiz:
- Tüm süreçlerimizde, müşterilerimizin ve paydaşlarımızın ihtiyaç ve beklentilerini tam anlamıyla karşılayabilmek, bu bağlamda örnek bir profil çizmek.
- Öncelikli olarak müşteri memnuniyetini sağlamak ve yanı sıra kar marjımızı arttırmak için teknolojik gelişmeleri özenle takip etmek.
- Tüm süreçlerimizde risk temelli yaklaşımı benimseyip, doğabilecek tüm fırsatları özenle araştırmak sürekli iyileştirmeyi sağlamak.
- Şirket varlığımızın temel kaynaklarından olan kıymetli çalışanlarımızın mesleki ve kişisel yetkinliklerinin arttırılması için eğitimler organize etmek.
- Tüm çalışanlarımızda toplam kalite bilincini oluşturmak.
- Süreçlerimizde oluşabilecek atıklarımızın öncelikle kaynağında minimize edilmesi konusunda iyileştirme çalışmaları yapmak, ardından bu atıkların insan sağlığını tehdit etmeyecek biçimde toplanmasını, taşınmasını ve bertaraf edilmesini sağlamak.
- Tüm çalışanlarımıza çevre ve atık yönetimi konusunda eğitimler vererek çalışanlarımızda çevreye karşı sorumluluk bilinci oluşturmak.
- Çevre ve atık yönetimi kapsamında yürütülen faaliyetlerimizin yasa, mevzuat ve ihtiyaçlara paralel olarak belirli aralıklarla gözden geçirilmesini ve gerekli güncellemelerin yapılmasını sağlamak.
- Çalışma ortamında iş kazası veya meslek hastalığı oluşturabilecek tüm emniyetsiz durum ve davranışların oluşturduğu risklerin analiz edilmesi, riskleri önleyici faaliyetlerin belirlenmesi, uygulanması ve belirli aralıklarla faaliyetin etkinliğinin gözden geçirilmesini sağlayarak risk düzeyini minimum seviyede tutmak.
- İş sağlığı ve güvenliği kapsamındaki tüm uygulamalarımızı ilgili yasa, yönetmelik ve standartlar çerçevesinde yürütmek.
- ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Standardı’nın tüm gerekliliklerini yerine getirmek ve müşteri memnuniyetini daima en üst seviyede tutmak.
- Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini tam anlamıyla karşılayabilmek için tüm faaliyetlerimizi olabildiğince hızlı ve çözüm odaklı olarak yürütmek.
- Müşterilerimizden gelen olumlu-olumsuz her bildirimin dikkate alınması, değerlendirilmesi ve gerekli durumlarda alınan aksiyonun sonuçlarının müşterilerimiz ile paylaşılmasını sağlamak.
- Müşteri şikayetlerini sistematik olarak takip ederek, benzer sorunlarla tekrar karşılaşılmasını minimum düzeyde tutmak.
- Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi’nin bünyemizde uygulanmasını ve iyileştirilmesini ilgili tarafların katkısı ile yürütmek.
- Bilgi güvenliğini sağlamaya yönelik tüm altyapı ve ihtiyaçları eksiksiz olarak sağlanmak.
- Firmaya ait bilgi varlıkları için firma içinde ve dışında maruz kalınabilecek tüm tehditlere karşı risklerin tanımlanması, değerlendirilmesi ve önleyici faaliyetlerin belirlenmesi ile risk değerini minimum düzeyde tutmak.
- Tüm faaliyetlerimizi Entegre Yönetim Sistemleri (ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi, ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi) standartları, müşteri standartları ve ilgili yasa ve yönetmeliklere uygun yürütmek.
- Sektörel anlamda müşterilerimize daha iyi bir hizmet sunabilmek adına FSC, PEFC ve OEKO-TEX sertifikalarının da gereklerini eksiksiz olarak yerine getirmek ve müşterilerimize doğa dostu ve sürdürülebilir çözümler sunmak.
Genel Müdür