Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi Politikamız
Senoco Tekstil olarak kalite ve müşteri memnuniyeti standartları dikkate alınarak; müşterilerin beklentilerini, şikayetlerini, öneri ve memnuniyetlerini bizimle kolaylıkla paylaşabilecekleri güçlü bir iletişim ağı kurmayı ve müşteri odaklı bir yaklaşımla aşağıda sıralanan ilkeleri uygulamak üzere faaliyetlerimizi yürütmeyi taahhüt ederiz:
- Varlığımızın kaynağı olan müşterilerimizi en iyi seviyede memnun etmek, güven ve sadakatlerini kazanmak için müşteri odaklı olarak süreçlerimizi optimize etmek.
- Ürün ve hizmet kalitesi hususlarında sektörde öncü olmak, bu bağlamda tüm sektörel ve teknolojik gelişmeleri takip etmek.
- Müşterilerimizin talepleri doğrultusunda ürün ve hizmetimizde gerekli arge ve iyileştirme çalışmalarını özenle yürütmek ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak.
- Müşterilerimizden gelen şikayetleri müşteri odaklı bir yaklaşım ile analiz edip, sorunlar için en uygun çözümleri hızlı ve etkin bir şekilde süreçlerimize uygulamak ve şikayet yönetimimizi sürekli iyileştirmek.
- Müşterilerimize geri bildirimlerin değerlendirilmesi konusunda şeffaf olmak ve gerekli bilgi akışını sağlamak.
- Geri bildirimlerin değerlendirilmesi aşamasında müşterilerimize bilgi vermek ve şikayetlerin önceliğine göre cevap önceliği tanımak.
- Tüm süreçlerimizi objektif bir şekilde değerlendirmek, şikayet unsuru olabilecek tüm faaliyetlerde iyileştirmeler yapmak.
- Müşterilerimizin beklentileri, ihtiyaçları ve geri bildirimleri doğrultusunda ürün ve hizmet noktasındaki iyileştirmeler için müşterilerimizi de süreçlerimize dahil etmek.
- Müşterilerimizin geri bildirimlerini sürekli olarak analiz etmek, gözden geçirmek, raporlamak ve sürekli iyileştirme süreçlerimizde kaynak olarak kullanmak.
Genel Müdür